tirsdag den 18. august 2009

Sequins and bikerboots



En af de sidste dage som fuldtid i shoppen i dag. Men sikke en dag! 4 kasTilføj billedeser med nye varer berigede dagen med deres skønne indhold. Bl.a. en skøn bikerjakke i det blødeste læder, en lækker trekvart-ærmet, leopardmønstret cardigan og den skønneste cross-over taske i kraftigt skind med silver hardware.

Jeg drømmer om, at de sorte biker støvler kommer i shoppen. De er fantastiske og ville klæde min cremefarvede blondekjole fra Edith og Ella med bare, brune ben på de sidste sommerdage.


Hvad, jeg ikke behøver at nøjes med at drømme om, er den skønne, sorte pallietblazerjakke, der kommer i shoppen om kun to uger. Den skal jeg helt sikkert have skrabet sammen til! Gad vide, hvilken bog jeg skal undvære for det?!:-) Billede kan forhåbentlig afsløres i nærmeste fremtid...


It's one of the last days in the shop and new clothe has arrived. Among others a raw biker leater jacket, abeautiful cardigan with leopard dots and a black cross-over leatherbag. Soon we'll have a fabolous black sequin blazer and also I hope the biker boots will arrive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar