tirsdag den 18. august 2009

En kort beskrivelse af mig


Jeg er en kvinde i mine tidligere tyvere, der siden jeg var ganske ung, har interesseret mig for alskens kreative hverv, men især mode har ofte været omdrejningspunkt i diverse kreative udfoldelser.

Jeg er stor tilhæger af efterårets nye fashion-statement, DIY, (Do It Yourself) og udøver det gerne. Jeg foretrækker overskuelige projekter som smykker og småændringer på færdigsyet tøj, da jeg ikke kan prale af at være i besiddelse af det største tålmod.

Jeg har netop været med til at opstarte en Oasis-store i Magasin Århus, men starter nu på studie - Nordisk på Århus Universitet. Dog har jeg heldigvis mulighed for at beholde nogle timer i shoppen, så jeg stadig kan følge dens spændende udvikling.
Af yndlings designere kan jeg blandt andre nævne den fremadstormende Alexander Wang, Stine Goya, Malene Birger og Christian Louboutin.


A short description of me:
I'm woman in my earlys twenties. I've always been very interested in fashion.
I'm a huge fan of the new fashion-statement, DIY, (Do It Yourself) and do a lot of creativity stuff myselff. I prefer to make accesories because of my lack of patience.
The last couple of months I've been busy opening a Oasis-store in Magasin Aarhus but 1. september I'm going to study Nordic language at the University of Aarhus.
among others my favorite designers are Alexander Wang, Stine Goya, Malene Birger og Christian Louboutin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar