onsdag den 19. august 2009

Leather skirt, Laces and DIY




Jeg har længe plaget om flere lædervarer til shoppen, og den plagen, skal jeg da lige love for, har båret frugt! I løbet af den nærmeste fremtid får vi den fineste af alle lædernederdele, en super cool læderjakke og en smuk, smuk læderkjole. Jeg kan helt ekstraordinært vise et billede af nederdelen, som jeg håber, når at komme, således at jeg kan bære den første skoledag med et DIY-projekt forklaret nedenfor, mine acne-lignende ShoeBiz snørestøvletter og den søde cropped top fra Topshop til at bløde looket lidt op. Hvis ikke nederdelen når at komme, er mit nye Malene Birger tørklæde (se billede-mit er bare helt sort) redningen i form af det rå element til looket.



DIY-projektet/copy cat
Jeg købte for noget tid siden disse lace-tights i Topshop, men har ikke fået dem brugt, da de med deres fod er lidt for damede/pæne til min stil. denne sæson har Malene Birger lavet et par fantastiske leggings, der kombinerer blondernes sødme med den sorte farves rock-attitude ved, at de går lidt ned over foden og har hul til hælen. Derfor hugger jeg da bare en hæl og klipper en tå ( ;0) ) på mine tights, giver dem et par sting i kanterne, så de ikke trevler, og så får jeg dem helt sikkert brugt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar