lørdag den 21. november 2009

Karma

Lige siden jeg så denne på www.anywho.dk har jeg savlet over den. Det er bare en tee. Ja. Til 199. Ja. fra H&M. Ja - MEN den er så fiiiin! Pigerne skrev, at den ville komme i butikkerne i uge 35. Jeg var hos min lokale pusher HVER dag denne uge og ugen efter, men det lykkedes mig ikke at fange den. en dag så jeg den i 36, men hvor gerne jeg end ville, kan jeg altså ikke skrue mig ned i en sådan. I dag slog jeg så et smut forbi (vi skriver altså uge 47 nu) og finder den igen i str. 36. I mellemtiden har min søde veninde dog ytret, hun også tilnærmelsesvis ville dø for den, så jeg ringer til hende på vores fælles arbejdsplads og spørger, om jeg skal købe den. Hun bliver ellevild. Et minut efter finder jeg den mellem en masse andet i str. 38. God karma altså! Jeg tror, jeg skal sove med den i nat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar