mandag den 26. oktober 2009

Det kunne jeg tænke mig at have på i dag...

Hm, nu vil jeg starte lidt på en frisk... Har luret så meget på alle de populære blogs de sidste måneder, og jeg er blevet lidt halv-deprimeret, fordi alle pigerne er så smukke OG især tynde... Og det er jeg ikke... Jeg har taget hele 15 kg på (og det er ikke engang min egen "skyld"). MEN pyt med det, jeg kan jo have lige så meget forstand på mode (i princippet:-)), som én, der er tynd, så nu starter jeg igen:-)


Jeg har nu fundet ud af, hvordan man tager billeder med kameraet på min com, så nu skal jeg også snart til at up-loade billeder. Jeg har købt disse jamie-bukser i Topshop. De er såååå fine. Sweaten har jeg lagt tilside, så jeg kan købe den, når jeg får løn. Det ville se cool og meget afslappet ud sammen med et par wedges til. Disse er fra nelly.com. Fiiine sko, de har. Nu er det jo ved at være koldt, og jeg ville komme mine blonde ankel strømper fra sneakyfox i. Måske de pudderfarvede? Ellers bare de elskede sorte...
Jeg har købt den suverænt fineste sølvring med en sort træklods i - den ville passe perfekt til sættet. Den får I snart at se.
Nu må jeg nok hellere følge med i forelæsningen om Holberg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar